إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الأحد، 30 ديسمبر 2012

واهي سنه وعدت

فاضل فيكي يوم وهتكوني  سنه وعدت...
بحلوك ومرك خلاص خلصتي....
انتهيتي ..
مش قادره اجمع كل الاحداااث ..
بس في المجمل كنتي سنه تقيله...
مش فاكره حاجه حلوه مميزه ...
غير اني اتخرجت من الكليه وعديت مرحله 
من حياتي .ودخلت مرحله تانيه ملهاش ملامح...
لكن الوحش المميز فيكي كتير..
اخيرا خلصتي....
بس انا متفائله ايلي جايه احلي منك.. ان شاء الله..
كل ايلي حساه دلوقتي ان ناقصني حاجات كتير 
كان نفسي تتحقق ..بس شاء ربنا انها متتحققش...
حسيت بضياع وحساه اوي دلوقتي ...ضايعه من نفسي...
محتاجه احس بحاجات معينه...بس محدش فاهم ده..
مش عارفه اضحك من قلبي وانسي همومي...
محتاجه اوي استقر في حياتي وفي شغلي !!!!
موجوعه ..بس عندي امل قريب ارتاااح..

هناك تعليقان (2):

  1. أسأل الله تعالى أن يجعل القادم من السنوات أجمل وأكثر استقراراً وتحقيقاً للآمال ..
    تحية طيبة لك أختي أميرة ..
    وكل عام وأنت بألف خير ..

    ردحذف
  2. ربنا يريح قلوبنا وقلبك يا رب

    وعلى العكس السنة اللي فاتت كانت بالنسبالي سريعة سرعة البرق ملحقتش احس بها كانت ملهاش ملامح وان كنت عملت فيها حاجات اكتر من اللي كنت فالمعتاد بعمله

    اخذت دبلومة واشتغلت آينعم معدل قراءتي للكتب فيها كان اقل كتير قوي عن السنة اللي قبلها بس عالاقل لحقت نفسي في اخر شهرين وقرأت 7 كتب

    ردحذف