إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الثلاثاء، 25 أكتوبر 2011

مستغربه اوي نفسي

انا مش عارفه ايه ايلي حصلي فجأه كده
كل تفكيري اتغير كده فجأه...بقيت شايفه
كل حاجه بطريقه تانيه خالص غير ايلي
كنت شايفاها بيها قبل كده.. مش عارفه ده
كويس ولا لأ...انا عارفه كمان انك مستغربني
اوي..بس انا حسه اني مبسوطه كده دلوقتي
بس بعد كده كل ده هيأثر عليا...انا عمري ما
كنت بحب انزل الجامعه غير اني احضر سكاشني
واروح ومكنتش بحب اقعد مع صحابي.دلوقتي بقضي كل
وقتي معاهم عشان اخر سنه بقي ومش هشوفهم تاني.كان كل
اهتماماتي في الدنيا انت؟؟؟ حسه انك ف الفتره
الاخيره بقيت تضايق من حبي الزياده ليك؟؟وبقيت
تضايق مني لما اقلق عليك او تختفي شويه ومتكلمنيش
فحاولت اتغير واعمل نفسي مش قلقانه ومتضايقه
لما تقعد طول النهار مشغول عني..حسيتك متضايق
ان بقي ليا حاجات تانيه شغلاني وان حياتي
مش واقفه عليك...بقيت هاديه ومش بتعصب من حاجات
كانت بتعصبني قبل كده...انا بحاول اخليك متضايقش مني
بس الظاهر اني غلطانه ؟؟؟ طلعت بتحبني بجناني وبعصبيتي
وبكل عيوبي و اتحرق دمك اوي لما طول النهار مسالتش عني
ولقيتني بقولك انا يا حبيبي مش زعلانه عارفه انك طول النهار
مش فاضي ومشغول .. ما انت اكيد لو كنت فاضي هتكلمني؟؟؟
بس والله بحبك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق