إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الاثنين، 31 أكتوبر 2011

فاكر زماان

حبيبي فاكر زي اليومين دول من 4 سنين...كان حلمنا ان الناس بس
تعرف اننا بنحب بعض...كان اكبر واحلي حلم في حياتي اننا نتخطب؟؟
عارف يوم خطوبتنا ده كان احلي يوم في حياتي... كنت خايفه وقلقانه
اوي وكنت مبسوطه اوي... كنت حسه ان الناس كلها بتبص عليا...وبتحسدني
عليك ...كنت مكسوفه اوي منك....وانت بتلبسني الدبله كانت ايدي بتترعش...
مكنتش مصدقه ان ربنا حققلي حلمي..وبقيت ليك....انا بحبك اوي...
معرفش حبيتك امتي ولا ازااي؟؟ بس فجأه لقيت نفسي بتشدلك؟؟؟
فجاه لقيتك شاغل كل تفكيري... غيرت كل حاجه فيا...غيرت كل حياتي
وتفكيري...خليتني بني أدمه تانيه...كنت دايما عايزني احسن واحده في
الدنيا...دايما بتشجعني ... وبتدفعني لقدام....انا بحمد ربنا عليك... وبدعي
ربنا في كل صلاه يخلينا لبعض .. ويهدينا .. ويحفظنا... نفسي تكون احسن
دكتور ف الدنيا.. وان شاء الله هتكون.. ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق