إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الخميس، 24 نوفمبر 2011

مش عارفه؟؟؟؟؟

مش عارفه اكتب ايه ولا اقول ايه.؟؟؟ بس كل ايلي حسه بيه اني
مخنوقه اوي... ومتضايقه اوي...
هوا انا فعلا  مقدرش اعيش من غيرك؟؟ ولا انا ايلي مجربتش ااصلا
مش عارفه ...مش عارفه انت تستاهل كل حاجه...ولا متستاهلش حاجه اصلا
مش عارفه ان كنت  انا فعلا بحبك ولا انا ايلي اقنعت نفسي اني بحبك؟؟؟
طب انت كمان بتحبني ولا ايه؟؟؟
مش عارفه ...ومش فاهمه... ومش عارفه افكر ولا اقرر ولا اعمل اي حاجه
هوا المشكله اني بحبك..وانت مش مقدر ده...ولا انت ايلي بتحبني وانا ايلي
مش مقدره؟؟؟
ولا المشكله اني بحبك شويه زياده... فاي حاجه بتعملها مش ببقي متوقعاها منك
هوا انا كنت فاكراك طيب ..ولا انتي طيب اصلا...طب انت جبت القسوه دي كلها منين؟؟؟
هوا انا فعلا كنت عايشه في وهم... وانصدمت بالواقع؟؟؟؟

هناك 6 تعليقات:

  1. الحقيقة احنا بنرسم للحب صورة اسطورية عير موجودة

    علي ارض الواقع

    يعني مثلا بيتهيالنا

    ان الحبيب ده ليس له مثيل علي وجه الارض

    ولو استبعدنا المشاعر شوية وفكرنا بعقلنا

    هنلاقي اللي بنحبه ده انسان عادي جدا ككل البشر

    قد يكون طيب وقد يكون غير ذلك

    تحياتي

    ردحذف
  2. شكرا علي كلامك... عندك حق والله .. المفروض الواحد مش يتعايش مع ايلي قدامه علي انه مثالي في كل حاجه... عشان اي حاجه صغيره منه حتي لو مش تستاهل بتضايقك غصب عنك...مبتتوقعش ده منه ..

    ردحذف
  3. ليه الحيره دي كلها
    الموضوع ابسط من كدا بكتير
    اعرفي انتي عايزة ايه
    وبعدين قرري انتي هتعملي ايه
    بس خلي عندك اراده
    ونصيحه من اخ مجرب والدنيا كسرت عضمه
    الحياة مش بتقف علي حد
    صدقيني

    ردحذف
  4. ربنا يخليك علي نصيحتك ... معاك ان الدنيا مبتقفش علي حد.. بس المشكله ان احنا ايلي بنوقف حياتنا بمزاجنا وبنرجع نندم... شكرا ليك

    ردحذف
  5. تتبعى احساسك وسيبك من قلبك
    الحاسة السادسة دى حقيقة بجد واحساس الانثى لا يخيب

    ردحذف
  6. عندك حق والله احساس الانثي لا يخيب....شكرا ليكي

    ردحذف