إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الأحد، 27 نوفمبر 2011

ده هبل ده ولا ايه

انا نفسي مبقتش فاهمه نفسي... بجد مش فاهمه
هوا انت عاملي عمل... اصل انا عمري ما كنت
كده.... طول عمري قويه ومفتريه ... ومحدش يقدر 
يكلمني نص كلمه متعجبنيش؟؟؟... بجد حسه اني معاك
بتحول وببقي واحده تانيه خالص... مش بكون انا...
مش عارفه بجد.... مهما زعلتني وعملت فيا... بأقل 
كلمه بصالحك وبنسي وقلبي بيصفي ليك...ده حتي في 
وسط ما انا بزعق ومتعصبه... وانت  قمت قايلي انتي
عسوله اوي... لقيت نفسي بضحك زي العبيطه ونسيت
اني كنت بزعق اصلا.. .لالا انا بجد هبله

هناك 4 تعليقات:

  1. هههههههه

    مهو انتي بتزعقي عشان يقوللك انتي عسولة

    ردحذف
  2. هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه .....لا والله مش عشان كده... انا اصلا عسوله من غير ما يقول

    ردحذف
  3. الله الله ايه ياقمرايه الغزل المباح ده هههههههههههه

    لالالا هبل ايه دا حب بقى ,, ربنا يسعد قلبك حبيبتى

    مودتى ياعسوله هههههههههه اشمعنى هو بقى وانا كمان اقولك كده

    تقبلى مداعبتى حبيبتى

    ردحذف
  4. ههههههههههههه ... طب والله انتي ايلي زي العسل...ربنا يخليكي علي كلامك الحلو ده... بس ده مينكرش اني ساعات بكون هبله وبيضحك عليا بكلمتين حلويين

    ردحذف