إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الأربعاء، 7 ديسمبر 2011

هوا انا نحس ولا فقر

انا كنت زمان بحس اني فقر...لكن انا دلوقتي اتاكدت
اني نحس وفقر وبوومه كمان...اه والله بووومه...
كل ما افكر بس اني اخد خطوه لقدام في حياتي... حاجه
تحصل او حد من قرايبي يموت.. واضطر استني...؟؟؟
مش عارفه والله هفضل مستنيه.. لحد امتي؟؟..ده انا
علي ما اتجوز هكون قضيت علي العيله كلها...اه والله..
يعني السنه ايلي فاتت زي دلوقت قررنا نعمل شبكه..
جدوو ماات... ولسه من يومين..بتكلم انا وماما في كتب
الكتاب.. مفاتش كاام ساعه..ولقيت جدو التاني ماااات...
والله انا خايفه اقول انا هعمل الفرح ..العيله كلها تنتهي..
يبقي انا بقي فقر ولا مش فقر؟؟؟؟؟؟؟

هناك 3 تعليقات:

  1. وعسي ان تكرهوا شيئا وهو خيرلكم

    صدق الله العظيم

    ردحذف
  2. انا برضوا والله بقول كده...

    ردحذف
  3. لالا يا شيخة متقوليش كدا فقر ايه بس ونحس ايه

    شكل العيب في الزبون @_@

    ردحذف