إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الخميس، 22 ديسمبر، 2011

وعلي رأي المثل

ابعدوا تبقوا عسل... وقربوا تبقوا بصل..
بره الوجوه فرشتلك... ويا مايل ايه يعدلك
يا خاين وعامل من الليل ستاره...بكره يروح الليل... وتظهر الاماره
زي القرع يمد لبره
ايلي علي راسه بطحه يحسس عليها
قال يا فرعون ايه فرعنك ملقتش حد يلمني
زي القطط ياكلوا وينكروا
 اول ما تشطح تنطح


هناك 6 تعليقات:

  1. ههههههههههههه انتي قلبتي والا ايه هههههه

    ردحذف
  2. هههههههههههه....هوا كده لقيت نفسي عامله زي ماري منيب وعماله اقول امثال..قلت افك عن نفسي شويه بدل ما المزاكره خنقتني

    ردحذف
  3. هههههههههههههههه

    يامساء الجمال والامثال

    جميله ياقمر دايما

    ربنا يسعد قلبك ويبعد عنك القطط اللى بتاكل وتنكر اصل المثل ده عجبنى اوى

    مودتى وحبى

    ردحذف
  4. بسمه الورد
    ههههههههههههههه ربنا يخليكي والله ده بس من زوقك...والله يا بنتي بقي الناس كلها بتاكل وتنكر...ربنا يسترها معانا بقي

    ردحذف
  5. وعلى راى (حمزة نمرة) كتر بينا الوشوش ..قلت بينا الأمانة ..هههههه

    عسل جداااااااا الأمثال دى

    ردحذف
  6. نيللي
    الله يخليكي يا قمر

    ردحذف